2 iulie 2009

m is for michael

Acum câţiva ani mi-a venit aşa... dintr-o dată... să mă gândesc cum ar fi dacă ar muri Michael Jackson. Că dé, doar am crescut cu el... Ce s-ar întâmpla dincolo de el, de publicitate, de legendă? Şi unde e omul?
De o săptămână sunt martora unui circ îngrozitor, dincolo de limitele bunului simţ. Da, dom'le, Michael A MURIT. OK, şacalilor mediatici?
Dar unde este OMUL, în toată povestea asta? Şi muzica?

Probabil, s-a ascuns pe undeva unde-i este bine.

Şi mie îmi pare rău. Îmi amintesc de ceva din trecut, fără îndoială drag. Ne despart, totuşi, aproape 20 de ani de concertul din 1992.

Man in the mirror...



PS: în 1992 aveam 14 ani, iar ai mei nu mi-au dat voie la concert. Ca urmare, păstrez imaginea unui "might have been", în loc de "has been".

It's as if Michael didn't die.
He just went to rest for a little while.

Later edit: Klara a spus-o chiar frumos.

Niciun comentariu: